Matoset Podstawowy zestaw do cewnikowania

Matoset Podstawowy zestaw do cewnikowania

Marka:

Matopat

Matoset, podstawowy zestaw do cewnikowania to komplet elementów potrzebnych do przeprowadzenia procedury. Nie wymaga wykorzystania dodatkowych elementów, dlatego stanowi ułatwienie w pracy personelu medycznego. Zapakowany w jałowy, twardy blister.

[Czytaj dalej]

Cena za 1 opak.
z VAT 8%

12,53 zł

Cena od 52 opak.
z VAT 8%

12,09 zł

Cena za 1 opak.

12,53 zł

Cena od 52 opak.

12,09 zł


Produkt dostępny
Koszt dostawy
Dodaj do listy zakupowej
Zapewniamy elastyczny wybór sposobów dostawy i płatności!

Dodatkowe promocje

  • Zamówienia powyżej 159 zł dostarczamy za DARMO!
Najczęściej kupowane z tym produktem

Matoset, podstawowy zestaw do cewnikowania

Opakowanie: twardy blister

Matoset, jałowy zestaw do cewnikowania w wersji podstawowej stworzony do natychmiastowego użytku w szpitalu, gabinecie zabiegowym, czy w domu pacjenta. Znacząco ułatwia pracę personelowi medycznemu. Zestaw składa się z niezbędnych materiałów opatrunkowych i narzędzi medycznych potrzebnych do cewnikowania.

Cechy produktu:

  • zestaw przeznaczony do wykonania konkretnej procedury medycznej, dzięki czemu nie generuje zbędnych odpadów,
  • bezpieczne opakowanie składające się z twardego blistra może posłużyć jako pojemniczek na płyny oraz odpady, eliminując potrzebę użycia dodatkowego naczynia,
  • daje pacjentowi poczucie bezpieczeństwa wynikające z faktu użycia sterylnego zestawu jednorazowego użytku,
  • stanowi ułatwienie pracy dla personelu medycznego,
  • najwyższej jakości narzędzia metalowe i plastikowe zawarte w zestawach umożliwiają precyzyjne wykonanie zabiegu.

Skład zestawu:

  • 6x tupfer "kula" z gazy 17-nitkowej, 20x20 cm
  • 1x serweta z laminatu FB, 50x60 cm
  • 1x serweta z laminatu FB z nacięciem i otworem o średnicy 5 cm, 50x50 cm
  • 2x rękawica lateksowa Ambulex P, niepudrowana roz. M
  • 1x pęseta plastikowa, zielona, 13 cm

Indeks producenta: MA-991-ZAB2-003

MA-991-ZAB2-003
Zestaw
Do cewnikowania
Jałowe
  Tak

Warunki dostawy i płatności

1. Koszty i formy dostawy

Przedpłata na konto (Przelew tradycyjny oraz płatność elektroniczna)

  • 15,89 - 15,99 zł - do kwoty 159 zł
  • 0,00 zł - powyżej kwoty 159 zł

Płatność przy odbiorze

  • 21,98 zł - do kwoty 159 zł
  • 6,00 zł - w kwocie 159 zł - 1000 zł 
  • Zamówienia powyżej kwoty 1000 zł nie są realizowane za pobraniem

Dostępne formy dostawy

  • GLS
  • InPost
  • Pocztex
  • Paczkomat
  • Punkty odbioru Poczty Polskiej (Żabka, Orlen, Ruch, Urząd Pocztowy).


Uwaga - wybrane usługi mogą być niedostępne gdy:

  • Nie wyraziłeś zgody na fakturę elektroniczną - w przypadku niektórych przewoźników nie mamy możliwości dołączenia faktury papierowej (zmiany ustawień możesz dokonać po przejściu do "Moje konto" w zakładce "Zarządzanie zgodami")
  • Nie jesteśmy w stanie spakować Twojego zamówienia do kartonu zdefiniowanego jako maksymalny dla danej formy dostawy.
  • Wartość zamówienia przekracza zakres odpowiedzialności przewoźnika za Twoją paczkę w ramach danej formy dostawy.


2. Czas dostawy

Wyciąg z regulaminu punkt IV:

  1. Sprzedawca dostarcza zamówione Towary przesyłką kurierską. Koszty przesyłki określa załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu. 
  2. Zamówione Towary mogą zostać dostarczone przez Sprzedawcę jedynie pod wskazany przez Klienta adres wskazany w złożonym Zamówieniu.
  3. Termin dostawy zamówionego Towaru może wynosić do siedmiu dni roboczych od dnia otrzymania przez Klienta potwierdzenia Zamówienia.
  4. W przypadku, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy poszczególnych towarów, składających się na jedno Zamówienie, Sprzedawca może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części Zamówienia, korekcie ulegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej części Zamówienia. Anulowanie części Zamówienia przez Klienta jest dopuszczalne jednie do chwili otrzymania przez niego potwierdzania Zamówienia (pkt III ust. 5 niniejszego Regulaminu). 

3. Warunki płatności


W naszym sklepie za zamówione artykuły można zapłacić tradycyjnym przelewem na konto, płatnością online, kartami płatniczymi lub gotówką przy odbiorze paczki. Wybraną formę płatności należy zaznaczyć w formularzu zamówienia.


Numery kont bankowych: 

  • 25 1090 1506 0000 0001 1342 9200 - Santander Bank Polska S.A.

Przy tradycyjnym przelewie bankowym w polu "Tytułem" prosimy umieścić numer zamówienia. Operatorem płatności elektronicznych (przelew online, karta płatnicza) jest firma PayU S.A.