Matoset Rozbudowany zestaw do zmiany opatrunku Twardy blister

Matoset Rozbudowany zestaw do zmiany opatrunku Twardy blister
BESTSELLER

Marka:

Matopat

 

Wyrób medyczny   Tak

Klasa: IIa

Jałowy zestaw do zmiany opatrunku Matoset przeznaczony jest do natychmiastowego użytku od razu po otwarciu opakowania. Zestaw w wersji rozbudowanej zawiera w składzie więcej materiałów opatrunkowych.

[Czytaj dalej]
Dostępne warianty produktu
Dostępne warianty produktu
Nazwa zestawu:
Dodaj do listy:
(index)

Cena

(z vat 8%)

Nazwa zestawu 1
MA-991-ZBB2-002
1
MA-991-ZBB2-002
od 1 opak. 10,72 zł
cena regularna: 12,69 zł
Najniższa cena z 30 dni od 1 opak. 9,86 zł
Najniższa cena z 30 dni od 60 opak. 9,50 zł
od 60 opak. 10,31 zł
Nazwa zestawu 2
MA-991-ZEB2-161
2
MA-991-ZEB2-161
od 1 opak. 9,64 zł
cena regularna: 11,42 zł
Najniższa cena z 30 dni od 1 opak. 9,41 zł
Najniższa cena z 30 dni od 60 opak. 9,08 zł
od 60 opak. 9,28 zł

Produkt dostępny
Koszt dostawy
Dodaj do listy zakupowej
Zapewniamy elastyczny wybór sposobów dostawy i płatności!

Dodatkowe promocje

  • Zamówienia powyżej 149 zł dostarczamy za DARMO!
  • Zrób zamówienie za min. 299 zł w tym produkt Matopat i otrzymaj płyn do dezynfekcji GRATIS!
Najczęściej kupowane z tym produktem

Matoset, Rozbudowany zestaw do zmiany opatrunku

Opakowanie: twardy blister

Matoset, jałowy zestaw do zmiany opatrunku w wersji rozbudowanej stworzony do natychmiastowego użytku w szpitalu, gabinecie zabiegowym, czy w domu pacjenta. Znacząco ułatwia pracę personelowi medycznemu. Zestaw składa się z niezbędnych materiałów opatrunkowych i narzędzi medycznych potrzebnych do zmiany opatrunku.

Cechy produktu:

  • zestaw przeznaczony do wykonania konkretnej procedury medycznej, dzięki czemu nie generuje zbędnych odpadów,
  • bezpieczne opakowanie składające się z twardego blistra może posłużyć jako pojemniczek na płyny oraz odpady, eliminując potrzebę użycia dodatkowego naczynia,
  • daje pacjentowi poczucie bezpieczeństwa wynikające z faktu użycia sterylnego zestawu jednorazowego użytku,
  • stanowi ułatwienie pracy dla personelu medycznego,
  • najwyższej jakości narzędzia metalowe i plastikowe zawarte w zestawach umożliwiają precyzyjne wykonanie zabiegu.

Zestaw 1

Skład zestawu:

  • 2x kompres włókninowy 30g, 4-warstwowy, 7,5x7,5 cm 
  • 6x tupfer (kula) 17-nitkowy, 20x20 cm
  • 2x rękawica lateksowa Ambulex, niepudrowana, roz. M
  • 2x pęseta plastikowa
  • 1x ostrze nr 11
  • 1x worek na odpady 240x270 cm

Indeks producenta: MA-991-ZBB2-002

Zestaw 2

Skład zestawu:

  • 2x kompres włókninowy 30g, 4-warstwowy, 7,5x7,5 cm 
  • 6x tupfer (kula) 17-nitkowy, 20x20 cm
  • 2x pęseta plastikowa (niebieska, zielona)
  • 1x ostrze nr 11
  • 1x worek na odpady 240x270 cm

Indeks producenta: MA-991-ZEB2-161

Zestaw
Do zmiany opatrunku
Jałowe
Twardy blister
  Tak

Warunki dostawy i płatności

1. Koszty i formy dostawy

Przedpłata na konto (Przelew tradycyjny oraz płatność elektroniczna)

  • 15,89 - 15,99 zł - do kwoty 149 zł
  • 0,00 zł - powyżej kwoty 149 zł

Płatność przy odbiorze

  • 21,98 zł - do kwoty 149 zł
  • 6,00 zł - w kwocie 149 zł - 1000 zł 
  • Zamówienia powyżej kwoty 1000 zł nie są realizowane za pobraniem

Dostępne formy dostawy

  • GLS
  • InPost
  • Pocztex
  • Paczkomat
  • Punkty odbioru Poczty Polskiej (Żabka, Orlen, Ruch, Urząd Pocztowy).


Uwaga - wybrane usługi mogą być niedostępne gdy:

  • Nie wyraziłeś zgody na fakturę elektroniczną - w przypadku niektórych przewoźników nie mamy możliwości dołączenia faktury papierowej (zmiany ustawień możesz dokonać po przejściu do "Moje konto" w zakładce "Zarządzanie zgodami")
  • Nie jesteśmy w stanie spakować Twojego zamówienia do kartonu zdefiniowanego jako maksymalny dla danej formy dostawy.
  • Wartość zamówienia przekracza zakres odpowiedzialności przewoźnika za Twoją paczkę w ramach danej formy dostawy.


2. Czas dostawy

Wyciąg z regulaminu punkt IV:

  1. Sprzedawca dostarcza zamówione Towary przesyłką kurierską. Koszty przesyłki określa załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu. 
  2. Zamówione Towary mogą zostać dostarczone przez Sprzedawcę jedynie pod wskazany przez Klienta adres wskazany w złożonym Zamówieniu.
  3. Termin dostawy zamówionego Towaru może wynosić do siedmiu dni roboczych od dnia otrzymania przez Klienta potwierdzenia Zamówienia.
  4. W przypadku, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy poszczególnych towarów, składających się na jedno Zamówienie, Sprzedawca może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części Zamówienia, korekcie ulegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej części Zamówienia. Anulowanie części Zamówienia przez Klienta jest dopuszczalne jednie do chwili otrzymania przez niego potwierdzania Zamówienia (pkt III ust. 5 niniejszego Regulaminu). 

3. Warunki płatności


W naszym sklepie za zamówione artykuły można zapłacić tradycyjnym przelewem na konto, płatnością online, kartami płatniczymi lub gotówką przy odbiorze paczki. Wybraną formę płatności należy zaznaczyć w formularzu zamówienia.


Numery kont bankowych: 

  • 25 1090 1506 0000 0001 1342 9200 - Santander Bank Polska S.A.

Przy tradycyjnym przelewie bankowym w polu "Tytułem" prosimy umieścić numer zamówienia. Operatorem płatności elektronicznych (przelew online, karta płatnicza) jest firma PayU S.A.